Page 35 - CEK_57.SAYI
P. 35

Pozitif Disiplin Temelli Sınıf Yönetimi ve Bağ Odaklı Yaklaşım             Çağdaş Eğitim Kooperatifi E-BÜLTEN






















         Pozitif disiplinin açılımı ile başlayan çalışma, çocuklarda sağ-sol beyin gelişimi başlığıyla devam etti.
         Sunum üzerinde beynin bölümleri incelenerek, çocuk gelişiminde ilk 6 yıl duyguları anlama ve

         adlandırmanın çok önemli olduğu belirtildi. Öğretmenlerin çocuklarla uyum sürecinde bağ kurabilmesi
         adına gruplar halinde “theraplay” oyunlarının yer aldığı drama çalışmaları da yapıldı.

         Üç gün süren programda, teorik bilgilerden edinilen değerli kazanımlarla birlikte, uygulamalı oyunlarda,
         Anaokulu öğretmenleri eğlenerek öğrenmenin tadını çıkardı. Öğretmenler, eğitim sonunda veli ve

         çocukları yönetebilme becerisi konuları üzerine çeşitli deneyimlere sahip oldu.





















































                                                                                                            36
                                                                                                            34
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40