Page 35 - CEK_57.SAYI
P. 35
Pozitif Disiplin Temelli Sınıf Yönetimi ve Bağ Odaklı Yaklaşım Çağdaş Eğitim Kooperatifi E-BÜLTEN
Pozitif disiplinin açılımı ile başlayan çalışma, çocuklarda sağ-sol beyin gelişimi başlığıyla devam etti.
Sunum üzerinde beynin bölümleri incelenerek, çocuk gelişiminde ilk 6 yıl duyguları anlama ve
adlandırmanın çok önemli olduğu belirtildi. Öğretmenlerin çocuklarla uyum sürecinde bağ kurabilmesi
adına gruplar halinde “theraplay” oyunlarının yer aldığı drama çalışmaları da yapıldı.
Üç gün süren programda, teorik bilgilerden edinilen değerli kazanımlarla birlikte, uygulamalı oyunlarda,
Anaokulu öğretmenleri eğlenerek öğrenmenin tadını çıkardı. Öğretmenler, eğitim sonunda veli ve
çocukları yönetebilme becerisi konuları üzerine çeşitli deneyimlere sahip oldu.
36
34